Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Sıkça Sorulan Sorular

  • 1. KAMPANYA HANGİ TARİHLER ARASINDA GEÇERLİ?

    Bu kampanya, 21.09.2020(00:01)-20.01.2021(23:59) tarihleri arasında 5 dönem (4 aylık dönem ve ilk 4 aylık dönemin tüm katılımları üzerinden gerçekleşecek 5.Dönem)(1.Dönem:21.09-20.10.2020, 2.Dönem:21.10-20.11.2020, 3.Dönem:21.11-20.12.2020, 4.Dönem:21.12.2020-20.01.2021, 5.Dönem:21.09.2020-20.01.2021) olarak gerçekleşmektedir.

  • 2. KAMPANYAYA DAHİL OLAN ÜRÜNLER HANGİLERİDİR?

    Nestle Türkiye Gıda Sanayi A.Ş.’ye ait promosyonlu Nescafé 3ü1 Arada Orijinal, Nescafé 3ü1 Arada Extra, Nescafé 3ü1 Arada Sütlü Köpüklü ve Nescafé 2si1 Arada ürünleri kampanyaya dahil olan ürünlerdir.

  • 3. KAMPANYADA ÖDÜL OLARAK NE VERİLİYOR?

    Kampanyada, her aylık dönem için 75 kişi Apple Iphone 11 64GB cep telefonu ve ayrıca 75 kişi Apple Airpods ve şarj kutusu ikramiyesi kazanacaktır. Toplamda 4 aylık dönemde 300 adet Apple Iphone 11 64GB cep telefonu ve 300 adet Apple Airpods ve şarj kutusu verilecektir. Kampanya sonunda tüm katılımlar üzerinden yapılacak 5.dönem çekilişinde ise 3 kişi BMW 118i Sport Line 2020 Model Otomobil ikramiyesi kazanacaktır.

  • 4. KAMPANYAYA NASIL KATILABİLİRİM?

    Kampanya tarihleri arasında Türkiye genelinde promosyonlu Nescafé 3ü1 Arada Orijinal, Nescafé 3ü1 Arada Extra, Nescafé 3ü1 Arada Sütlü Köpüklü ve Nescafé 2si1 Arada ürünlerinden herhangi birinden satın alan tüketiciler, ürün ambalajı içerisinde yer alan özgün katılım şifresini ad, soyad, adres bilgileriniz ile birlikte kelime aralarında birer boşluk bırakarak tüm GSM operatörlerinden 6635 kampanya hattına eksiksiz kısa mesaj göndererek veya www.nescafe.com.tr (ücretsiz) internet adresindeki forma şifre, ad, soyad, adres ve GSM no bilgilerinizi eksiksiz girerek kampanyaya katılabilirsiniz.

    Katılımlarda şifre, ad soyad bilgilerinden herhangi biri eksik olanlara çekiliş hakkı verilmeyecektir.

    Katılımda sunulan tüm bilgilerin doğruluğu ve yeterliliğinin ispatı katılımcının sorumluluğunda olacaktır.

  • 5. ŞİFRE NEREDE YAZIYOR?

    Promosyonlu Nescafé 3ü1 Arada Orijinal, Nescafé 3ü1 Arada Extra, Nescafé 3ü1 Arada Sütlü Köpüklü ve Nescafé 2si1 Arada ürün paketlerinin iç yüzünde yazmaktadır.

  • 6. ADIMI ve SOYADIMI TÜRKÇE KARAKTER veya KÜÇÜK BÜYÜK HARF AYRIMI OLMADAN GÖNDEREBİLİR MİYİM?

    Cep telefonlarının özellikleri farklılık gösterdiğinden mesajlarınızı Türkçe karakter kullanmadan göndermeniz gerekmektedir. Küçük veya büyük harf kullanımı katılımı etkilemez.

  • 7. KAMPANYAYA KATILIM İÇİN GÖNDERDİĞİM ŞİFRENİN BULUNDUĞU ÜRÜN AMBALAJINI VE FİŞ/FATURAYI SAKLAMALI MIYIM?

    Katılımcıların, ikramiyelerini alabilmeleri için okunabilir şifreli ürün ambalajlarını kampanya süresince saklamaları gerekmektedir. İkramiye tesliminde ikramiye kazanılan okunabilir şifreli ürün ambalajı ibrazı zorunludur. Şifreli ürün ambalajının okunabilir şekilde saklanması katılımcıların sorumluluğundadır. İkramiye tesliminde fiş/fatura ibrazı zorunlu değildir.

  • 8. KAMPANYAYA KISA MESAJ YOLUYLA DOĞRU KATILIMI NASIL YAPABİLİRİM?

    Kampanyaya kısa mesaj yoluyla katılmak isteyen tüketiciler, satın aldıkları ürün ambalajında bulunan şifreyi ad, soyad ve adres bilgileri ile birlikte kelime aralarında birer boşluk bırakarak tüm GSM operatörlerinden 6635 numaralı kampanya hattına eksiksiz kısa mesaj göndererek kampanyaya katılabilirler. Şifreniz hatalı ya da daha önce kullanılmamış ise başarılı katılım mesajı alacak ve kampanyaya katılmış olacaksınız. Eğer şifreyi hatalı girdiyseniz ya da daha önce kullanılmış şifre gönderdiyseniz hatalı katılım mesajı alacaksınız. Lütfen tekrar deneyiniz veya yeni bir şifre gönderiniz.

    (ÖRNEK: RH4FG5PSK7 HAKAN CINAR BUYUKDERE C. NO:155 MASLAK SARIYER ISTANBUL)

  • 9. ŞİFRE GÖNDERDİKTEN SONRA ÇEŞİTLİ SEBEPLERLE GELEN MESAJLARI CEVAPLADIĞIMDA YA DA HATALI GÖNDERİMLERDE ÜCRET ÖDÜYOR MUYUM?

    Size gelen onay ya da hatalı katılım mesajları için bir ücretlendirme yapılmıyor. Sizin gönderdiğiniz her katılım mesajı (hatalı ya da başarılı) KDV ve ÖİV dahil Turkcell ve Türk Telekom Mobil için 1,00 TL ve Vodafone için 0,65 TL olarak katılımcıya ücretlendirilir. Operatörlerin katılım mesajı birim fiyatlarında değişiklik hakkı saklıdır. Kısa mesaj birim fiyatlarında meydana gelecek değişiklikler abonelere yansıtılacaktır.

  • 10. KAMPANYA KATILIMI İÇİN GÖNDERDİĞİM KISA MESAJI, SMS PAKETİMDEN KULLANABİLİR MİYİM?

    Hayır, operatörlerin kendi uyguladıkları promosyon, abonelik ve kampanyalar kapsamında verdikleri sms’ler ve operatör internet siteleri üzerinden gönderilen sms’ler ile kampanyaya katılım yapılamamaktadır. Kampanya hediye sms kullanım koşulları, operatörler tarafından belirlenmektedir.

  • 11. KAMPANYAYA www.nescafe.com.tr İNTERNET SİTESİNDEN DOĞRU KATILIMI NASIL YAPABİLİRİM?

    İnternet sitesinde yer alan katılım formunu eksiksiz doldurarak kampanyaya doğru ve ücretsiz olarak katılım yapabilirsiniz.

  • 12. İNTERNET SİTESİ ÜZERİNDEN ŞİFRE GÖNDERMEK İSTİYORUM ANCAK “ŞİFRE HATALI” ya da “KAYIT BULUNAMADI” YAZISI ÇIKIYOR. NE YAPABİLİRİM?

    Hatalı veya kullanılmış şifre girmiş olabilirsiniz. Lütfen gönderdiğiniz şifreyi kontrol ediniz.

  • 13. İNTERNET ÜZERİNDEN KATILIMLARDA HERHANGİ BİR ÜCRET ÖDÜYOR MUYUZ?

    Hayır, internet sitesi üzerinden yapılan katılımlarda herhangi bir ücret ödemiyorsunuz.

  • 14. BİLGİLERİMİ HATALI YAZDIM VEYA SONRADAN DEĞİŞİKLİK OLDU. NE YAPABİLİRİM, SİZ DÜZELTEBİLİR MİSİNİZ?

    Kampanya kuralları ve güvenliği gereği, kampanyaya katılım sırasında verdiğiniz bilgilerde sonradan değişiklik yapılamamaktadır.

  • 15. KENDİ HATTIMDAN BAŞKASININ ADINA KAMPANYAYA KATILIM YAPABİLİR MİYİM?

    Evet, katılım yapabilirsiniz. Kampanyada hak sahibi, şifrenin gönderildiği telefon hattının sahibi değil mesajda bilgileri bulunan kişidir.

  • 16. AYNI ADRESTEN BİRDEN FAZLA KİŞİ İÇİN BAŞVURU YAPABİLİR MİYİM?

    Aynı adresten istediğiniz kadar başvuru yapabilirsiniz. Herhangi bir sınırlama yoktur. Ancak 1 kişi aynı dönem içinde birden fazla ikramiye kazanamaz.

  • 17. CEP TELEFONU ve İNTERNET KATILIMLARIM BİRLİKTE Mİ DEĞERLENDİRİLİYOR?

    Kampanyada her şifre yalnızca 1 kez kullanılabilir, mükerrer katılımlar elenecektir ve aynı şifre ile ilk gelen katılım kabul edilecektir.

  • 18. KAMPANYAYA TÜM CEP TELEFONU OPERATÖRLERİNDEN KATILIM YAPABİLİR MİYİM?

    Kampanyaya Turkcell, Türk Telekom Mobil ve Vodafone GSM operatörlerinden katılım yapabilirsiniz.

  • 19. KAMPANYAYA KİMLER KATILAMAZ?

    Kampanyaya, 18 yaşından küçükler, Nestlé Türkiye Gıda Sanayi A.Ş., U2 Tanıtım ve Promosyon Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi, Sesli Harfler Reklam Tanıtım Ve Yayın Hizmetleri San.Tic.A.Ş., ve Mobil Eğlence Telekomünikasyon yakınları katılamaz. Katılsalar dahi, ödülleri verilmez.

  • 20. ŞİFRELİ KAMPANYA ÜRÜNÜNÜ SATIŞ NOKTALARINDA BULAMIYORUM. NASIL TEMİN EDEBİLİRİM?

    0800 211 02 18 numaralı ücretsiz tüketici çağrı merkezimizi arayarak promosyonlu ürün bulamadığınız semti bildirebilirsiniz. Çevrenizdeki diğer noktalarda ürünleri aramaya devam edebilirsiniz.

  • 21. BU KAMPANYA YASAL BİR KAMPANYA MIDIR?

    Bu kampanya, Milli Piyango İdaresi Genel Müdürlüğü’nün (“MPİ”) 15.05.2020 tarihli ve 40453693-255.01.02-E.3798 sayılı izni ile yasa ve mevzuata uygun olarak düzenlenmektedir.

  • 22. ÇEKİLİŞLER NEREDE VE NE ZAMAN YAPILACAK?

    Çekilişler 4 aylık dönem için ayrı ayrı olmak üzere sırasıyla 27.10-27.11-28.12.2020 ve 28.01.2021 tarihlerinde saat 11.00’da ve tüm katılımlar üzerinden yapılacak 5. Dönem için 28.01.2021 saat 13:00’da U2 Tanıtım ve Promosyon Hizmetleri Tic. Ltd. Şti. (“U2”) Sütlüce Mah. Bayrak Sok. No:4-A Beyoğlu-İstanbul adresinde, noter huzurunda ve isteyen herkesin katılımına açık olarak gerçekleştirilecektir.

  • 23. ÇEKİLİŞLERİN SONUCUNU NASIL ÖĞRENEBİLİRİM?

    Kazanan talihliler 5 dönem için ayrı ayrı olmak üzere sırayla 02.11-03.12.2020, 04.01-04.02.2021 tarihlerinde Takvim Gazetesi’nde ve www.nescafe.com.tr internet sitesinde yayınlanacaktır. Ayrıca asil ve yedek talihlilere taahhütlü posta yolu ile tebligat yapılacaktır. Postada meydana gelecek aksaklıklardan Nestle Türkiye Gıda Sanayi A.Ş. sorumlu olmayacaktır.

    Katılımcının ikramiye kazanması durumunda, adres bilgileri eksik veya bilinmiyor ise gazetede yapılan ilan tebliğ için yeterlidir.

  • 24. SADECE BİR DÖNEM Mİ İKRAMİYE KAZANABİLİRİM?

    Her kampanya dönemimde bir kişi birden fazla ikramiye kazanamaz. Bunun dışında farklı dönemlerde ikramiye kazanabilir.

  • 24. İKRAMİYEYİ KAZANIRSAM HERHANGİ BİR ÖDEME YAPMAM GEREKİYOR MU?

    Çekiliş sonucu tescile bağlı ikramiye kazanılması durumunda, kazanılan ikramiyenin ÖTV ve KDV dışında kalan tüm vergi ve harcamaları (veraset ve intikal vergisi ile noter hibe devri işlemleri, MTV, trafik sigortası, ruhsat-plaka vb. işlemler) talihliye aittir. Söz konusu işlemlerle ilgili tutar, çekiliş sonrasında belirlenebilmekte ve talihliler ile paylaşılmaktadır.

  • 25. KAZANDIĞIM İKRAMİYENİN YERİNE PARASINI ALABİLİR MİYİM VEYA HAKKIMI BAŞKASINA DEVREDEBİLİR MİYİM?

    Hayır, kazanılan ikramiye başkasına devredilemez ve nakde çevrilemez.

  • 26. İKRAMİYEYİ ALMAK İÇİN YAPMAM GEREKENLER NELERDİR?

    Çekiliş sonucu ikramiye kazanan talihlilerin, yasal başvuru süreleri içerisinde(her kampanya dönemi için gazete ilan tarihi itibariyle ilk 15 gün asil talihliler, takip eden 15 gün yedek talihliler için son başvuru süresidir) kimlik fotokopileri, ikramiye kazandıkları şifreli ürün ambalajları ve iletişim bilgileri ile info@u2.com.tr mail adresine, 0212 217 41 21 nolu faksa ya da U2’nun Sütlüce Mah. Bayrak Sok. No:4-A Beyoğlu-İstanbul adresine şahsen başvurmaları ve istenilen belgeleri eksiksiz teslim etmeleri gerekmektedir. Bu tarihlere kadar başvuru yapmayan talihliler ikramiyelerini teslim alamazlar.

  • 27. İKRAMİYEMİ BENİM ADIMA BAŞKA BİR KİŞİ TESLİM ALABİLİR Mİ?

    İkramiye teslimi kimlik ibrazıyla yapılmaktadır. Araçların ruhsatları talihliler adına çıkartılacaktır. Ruhsat işlemleri tamamlandıktan sonra ikramiye tesliminde talihlinin kendisi veya yasal vekili ikramiyeyi teslim alabilir.

  • 28. TÜRKİYE CUMHURİYETİ VATANDAŞIYIM ANCAK YURTDIŞINDA YAŞIYORUM. KAMPANYAYA KATILABİLİR MİYİM?

    Türkiye sınırları içerisinde bir ikamet adresi verebilirseniz kampanyaya katılım yapabilirsiniz.

  • 29. YABANCI UYRUKLUYUM ANCAK TÜRKİYE’DE YAŞIYORUM. KAMPANYAYA KATILABİLİR MİYİM?

    Türkiye sınırları içerisinde bir ikamet adresi verebilirseniz kampanyaya katılım yapabilirsiniz. Tescile bağlı ikramiye kazanmanız durumunda; ikramiye tesliminde ikametgah tezkeresi ibrazınız zorunlu olacaktır.

  • 30. KAMPANYA ve DETAYLARI HAKKINDA DAHA AYRINTILI BİLGİ ALMAK ve GÖRÜŞLERİMİ İLETMEK İSTİYORUM. NASIL YARDIMCI OLABİLİRSİNİZ?

    Kampanya ile ilgili detaylı bilgiyi Nestle Tüketici Danışma Hattı’ndan (0800 211 02 18) öğrenebilirsiniz.

  • 31. KAMPANYAYA DAHİL OLAN DİĞER HEDİYELER NELERDİR VE HEDİYELERİ NASIL KAZANABİLİRİM?

    Kampanya kapsamında yollanan her şifre çekiliş için bir çekiliş hakkı kazandıracaktır. Aynı zamanda yollanan her bir şifre, bu sitede kullanabileceğiniz 1 NESCAFE PUANI olarak sayılacaktır. Tüketiciler, hediyeleri kazanabilmek için www.nescafe.com.tr adresinden kayıt olmalı ve ad, soyad, e-posta adresi bilgilerini eksiksiz doldurttuktan sonra oturum açmalıdır. Kayıt işlemi esnasında verilmiş olan bilgiler gerçeği yansıtmalıdır. Bu bilgiler daha sonra değiştirilemeyeceğinden ve kazanılan hediye kodları bu kayıtlı e-posta adresine gönderileceğinden tüketicinin bu bilgileri dikkatle girmesi gerekmektedir.

    Üyelik yoluyla çekilişsiz kurasız kazanılabilecek hediyeler 100 NESCAFE PUAN’ı karşılığında 100 adet Nescafe 3ü1 Arada; 50 NESCAFE PUAN’ı karşılığında Haftalık 1 GB data ve Trendyol’dan 20 TL hediye kodu; 25 NESCAFE PUAN’ı karşılığında Burger King®’den ücretsiz Köfteburger® Menü kodu ve AppStore’dan ve GooglePlay’den 25 TL değerinde hediye kodu; 10 NESCAFE PUAN’ı karşılığında Günlük 250 MB datadır. Ödüller değiştirilemez, devredilemez veya nakit olarak karşılığı talep edilemez.

  • 32. KAMPANYAYA DAHİL OLAN DİĞER HEDİYELER İÇİN ÇEKİLİŞ YAPILACAK MI?

    Kampanyaya dahil olan diğer hediyeleri her bir hediye için kampanya şartlarında belirtilmiş olan gerekli sayıda kodu göndererek çekilişsiz kurasız kazanabilirsiniz.

  • 33. KAMPANYAYA DAHİL OLAN DİĞER HEDİYELERİ BİRDEN ÇOK KEZ KAZANMA ŞANSIM VAR MI?

    Bir kişi her hediyeden yalnızca bir kez faydalanabilir. Aynı hediyeyi ikinci kez kazanmak mümkün olmayacaktır.

  • 34. KAMPANYAYA DAHİL OLAN HEDİYELER SINIRLI SAYIDA MI YOKSA KAMPANYA SONUNA KADAR DEVAM EDECEK Mİ?

    Kampanyaya dahil olan hediyeler stoklarla sınırlıdır. Kampanya toplamda Haftalık 1GB data ve “1 adet Burger King® Köfteburger® Menü”, 20.000 adet, Günlük 250 MB data 10.000 adet ve Trendyol 20 TL hediye kodu, AppStore’dan 25 TL hediye kodu 1.000 adet ve GooglePlay’den 25 TL hediye kodu 1.000 adet, 100 adet Nescafe 3ü1 Arada 1.000 adet olmak üzere stokla sınırlıdır. Nestlé katılımcılara önceden haber vermeksizin işbu kampanya koşullarında ve stok içeriği ve sayısına ilişkin olarak değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

  • 35. WEBSİTESİNDEN KAYIT OLMADIĞIM HALDE KAMPANYAYA DAHİL OLAN DİĞER HEDİYELERDEN KAZANMA ŞANSIM OLUYOR MU?

    Hayır, büyük ikramiyeler dışındaki hediyelerden faydalanmak için websitesi üzerinden kayıt olmanız gerekmektedir.

  • 36. KAYIT OLMADAN ÖNCE SMS YA DA WEBSİTESİNDEN GÖNDERDİĞİM KODLAR KAYIT OLDUKTAN SONRA GEÇERLİ SAYILACAK MI?

    Evet sayılacak. SMSle gönderdiğiniz her kod otomatik olarak websitesine aktarılacak ve kayıt olmadan önce göndermiş olduğunuz kodlar kayıt olunduktan sonra websitesindeki hesabınıza otomatik olarak kaydedilecek.

  • 37. BURGERKING KAMPANYASININ ŞARTLARI NELERDİR?

    Bu kampanya, 31 Mart 2021 tarihine kadar paket servis, havalimanı ve mobil restoranlar hariç tüm Burger King® restoranlarında geçerlidir. Bu kampanya başka bir promosyon ile birlikte kullanılamaz. Menü içeceklerine ayran dahil değildir. Portakal suyu, milkshake, limonata, çilekli limonata ve süt için fiyat farkı uygulanmaktadır. Görselde yer alan ürünler ve servis şekli reklam amaçlı olup, ürünler restoranlarda farklılık gösterebilir. TAB Gıda’nın önceden haber vermeden fiyatlarda değişiklik yapma ve kampanyayı durdurma hakkı saklıdır. Köfteburger® Menü, orta boy içecek ve orta boy patates ile servis edilir. TM & © 2020 Burger King Corporation. Tüm hakları saklıdır. Burger King Corporation, Burger King markası ve ambleminin tek hak sahibidir. Coca-Cola, The Coca-Cola Company’nin tescilli markasıdır.

  • 38. TRENDYOL KAMPANYASININ ŞARTLARI NELERDİR?
    • Kampanya, altın ve cep telefonu satışları hariç tüm butiklerde geçerlidir.
    • Kodlar 21 Eylül 2020-31 Mart 2021 tarihleri arasında geçerlidir.
    • Alışveriş tutarının kargo ücreti ve vade farkı hariç kısmı indirime tabii tutulur.
    • Kampanya, trendyol.com'da yapılan diğer indirim ve kampanyalarla birleştirilemez. (örn sepet indirimleri)
    • İndirim kodu kişiye özel olup kampanyadan her müşteri sadece 1 defa yararlanabilir.
    • İndirimden faydalanmak için indirim kodu “Sepetim” bölümündeki “İndirim Kodu” alanına girilmelidir.
    • Siparişler için trendyol.com web sitesinde yer alan "Teslimat Şartları" geçerlidir.
    • Siparişin iptal ya da iade edilmesi durumunda indirim kodu iadesi yapılmaz veya yeniden kullanım hakkı verilmez.
    • Trendyol.com kampanya koşullarını Şirket ile yazılı olarak mutabık kalmak şartı ile değiştirebilir
  • 39. APPSTORE KAMPANYASININ ŞARTLARI NELERDİR?

    Kullanmak için yukarıdaki koda tıklayın ya da appstore.com/redeem adresini ziyaret edin.

    Hüküm ve Koşullar
    Yalnızca Türkiye’den yapılan Apple Medya Hizmetleri alışverişlerinde geçerlidir. Kullanım için Apple Kimliği gereksiniminin yanı sıra, lisans ve kullanım koşullarının önceden kabul edilmiş olması gereklidir. Nakit paraya çevrilemez, ikinci el satışı yapılamaz ve Türkiye dışına sevkiyat için kullanılamaz. Geri ödeme alabilme veya takas edebilme seçenekleri de mevcut değildir (kanunların öngördüğü durumlar haricinde). Veri toplama ve kullanımı, Apple Gizlilik Politikası’na tabidir; bkz. apple.com/tr/privacy. Kartların kaybedilmesi, çalınması ya da izinsiz kullanımından kaynaklanan hiçbir zarar veya hasardan Apple sorumlu tutulamaz. Kanunlardan kaynaklanan haklarınız geçerlidir. iTunes ve App Store Kartları, Apple Distribution International Ltd. tarafından üretilmekte ve sağlanmaktadır. Kartların dağıtılmasında satıcı, Apple Distribution International Ltd. adına aracı görevi üstlenmektedir. Kartın kullanımı koşullara tabidir; bkz. apple.com/tr/go/legal/gc. iTunes Store ve App Store’dan satın alınan içerikler, sadece kanunlara uygun kişisel kullanım içindir. © 2020 Apple Distribution International Ltd. Tüm hakları saklıdır.

  • 40. GOOGLEPLAY KAMPANYASININ ŞARTLARI NELERDİR?

    Bu hediye kartının kodunu yalnızca Google Play'de kullanın. Kod için diğer tüm istekler dolandırıcılık olabilir. play.google.com/giftcardscam adresini ziyaret edin. Kullanmak için kodu Play Store uygulamasında veya play.google.com/redeem adresinde girin.

    Şartlar ve Koşullar: Tabi olduğu şartların tamamını ve gizlilik politikasını görmek için play.google.com/tr-card-terms adresini ziyaret edin. Kullanıcı Türkiye'de mukim ve 13 yaşından büyük olmalıdır. Google Play kartı Google Arizona LLC (“GAZ”) tarafından verilmiştir. Kullanmak için Google Payments hesabı ve internet erişimi gereklidir. Kullanılan bakiye GAZ'nin satış ortağı olan Google Payment Corp.

    (“GPC”) tarafından Google Payments hesabınızda tutulur. Yalnızca Google Play'deki uygun öğeleri satın almak için kullanılabilir. Cihazlar ve bazı abonelikler kapsam dışıdır. Herhangi bir kart ücreti veya son kullanma tarihi yoktur. Kanunen zorunlu haller dışında para iadesi ve yeniden yükleme yapılamaz, paraya çevrilemez veya başka kartlar için kullanılamaz, borçlu hesaplara uygulanamaz, Google Play dışındaki bakiyelerle birleştirilemez, yeniden satılamaz, takas edilemez veya değer karşılığında devredilemez. Kartın kaybolması halinde sorumluluk kullanıcıya aittir. Yardım almak veya bakiyeyi görüntülemek için support.google.com/googleplay/go/cardhelp adresini ziyaret edin.

  • 41. HAFTALIK 1GB VE GÜNLÜK 250MB INTERNET KAZANMANIN ŞARTLARI NELERDİR?

    Haftalık 1 GB data paketi katılımcıları için paket yüklemesi gelecek bilgilendirme mesajının ardından 1 hafta boyunca, Günlük 250 MB data paketi katılımcıları için paket yüklemesi gelecek bilgilendirme mesajının ardından 1 gün boyunca geçerli olacaktır. Turkcell, Türk Telekom ve Vodafone sistem yoğunluğu nedeniyle haftalık ve günlük paket yüklemelerinde gecikme hakkını saklı tutar. Mevcutta data paketi olan kullanıcılar öncelikle söz konusu kampanyadan kazandıkları haftalık veya günlük ücretsiz data paketini kullanabilecektir. İlgili internet paketleri yurt içinde operatör kapsama alanı içerisinde kullanılabilir, yurt dışı kullanımlarında geçerli değildir. Yurt dışında kullanılan data, uluslararası dolaşım tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Haftalık veya günlük data paketinin sona ermesinin ardından data kullanımları kademeli düşüşe tabi olarak devam edecektir. Kampanya kapsamında yükleme yapılan faturalı hatların iptal, devir ve ihyasında yüklemesi yapılan hediye internet paketleri geçerliliğini yitirecektir.